Titre de série : |
Reading trips |
Titre : |
The great knight of Pembroke : A2 Cycle 4 |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
Tammy Joy Cripe, Auteur ; Sophie Marie, Illustrateur |
Editeur : |
Hachette Education, DL 2024 |
Description : |
31 p. |
Présentation : |
couv. ill. en coul., ill. en coul. |
ISBN/ISSN : |
978201725773 |
Langues : |
Anglais moyen (ca.1100-1500) (enm) Langues originales : Anglais (eng) |
Index. décimale : |
820 Littérature anglaise |
Résumé : |
An old castle, a dead knight, and his fair lady... Discover the fantastic world of the Greatest Knight of England with Finn and his friends, Mia, Ade, and Tess. Follow the teens as a bit of bad luck on their afternoon walk in London leads them miles away. Far from home, they must team together to solve a centuries-old mystery... Can they even do it ? And will they ever get back in time for tea ? |
Nature du document : |
Fiction |
Thème de fiction : |
fantastique/adolescence/enquête/histoire |
Genre : |
fantastique |
Discipline : |
Anglais |
Niveau : |
Classe de 4e/Classe de 5e/Classe de 3e |
Reading trips. The great knight of Pembroke : A2 Cycle 4 [texte imprimé] / Tammy Joy Cripe, Auteur ; Sophie Marie, Illustrateur . - Hachette Education, DL 2024 . - 31 p. : couv. ill. en coul., ill. en coul. ISSN : 978201725773 Langues : Anglais moyen (ca.1100-1500) ( enm) Langues originales : Anglais ( eng)
Index. décimale : |
820 Littérature anglaise |
Résumé : |
An old castle, a dead knight, and his fair lady... Discover the fantastic world of the Greatest Knight of England with Finn and his friends, Mia, Ade, and Tess. Follow the teens as a bit of bad luck on their afternoon walk in London leads them miles away. Far from home, they must team together to solve a centuries-old mystery... Can they even do it ? And will they ever get back in time for tea ? |
Nature du document : |
Fiction |
Thème de fiction : |
fantastique/adolescence/enquête/histoire |
Genre : |
fantastique |
Discipline : |
Anglais |
Niveau : |
Classe de 4e/Classe de 5e/Classe de 3e |
| |